îNTREBĂRI FRECVENTE

[kc_row _id=”762985″ cols_gap=”{`kc-css`:{`any`:{`group`:{`max-width|.kc-container`:`100%`}}}}” use_container=”yes” force=”__empty__” row_class=”faq-kc-row”][kc_column width=”12/12″ video_bg_url=”https://www.youtube.com/watch?v=dOWFVKb2JqM” _id=”812196″][kc_accordion _id=”852011″ css_custom=”{`kc-css`:{}}” class=”faq-accordion-wrap”][kc_accordion_tab title=”Plasarea unei comenzi” _id=”426205″ class=”faq-accordion”][kc_column_text _id=”405030″]

Online pe epromotie.ro, urmărind procesul de comandă (plată ramburs sau telefonic).

[/kc_column_text][/kc_accordion_tab][kc_accordion_tab title=”Metode de livrare” _id=”231770″ class=”faq-accordion”][kc_column_text _id=”930677″]

Zonă cu acoperire curierat rapid
Cine livrează: Fan Courier sau GLS
Termen de livrare: 24-72h
Program livrări: luni – vineri
Taxa de transport:

  • 20 Ron  
Taxa pentru livrările prin curier rapid este de 20 RON catre orice localitate din Romania, în afara zonelor FAN Curier în care percepe taxă pentru km suplimentari, care vor fi plătiți de cumpărător.

[/kc_column_text][/kc_accordion_tab][kc_accordion_tab title=”Durata livrării” _id=”632221″ class=”faq-accordion”][kc_column_text _id=”292320″]

Termele de livrare sunt între 24-72 de ore lucrătoare pentru livrarea națională, dar aceste termene pot suferi anumite modificări din motive ce nu pot fi prevăzute  sau datorita modului de organizare și logistică ale firmelor de curierat cu care colaborăm sau a furnizorilor.

Obs: Comenzile înregistrate in fiecare zi după ora 15.00 vor fi expediate a doua zi lucratoare. Comenzile efectuate în zilele de Vineri după ora 15.00, Sâmbăta și Duminica, vor fi expediate în cursul zilei de Luni.

[/kc_column_text][/kc_accordion_tab][kc_accordion_tab title=”Cum obțineți informații legate de coletul expediat?” _id=”427236″ class=”faq-accordion”][kc_column_text _id=”379685″]

Pentru a afla informații despre livrarea unui colet vă rugăm verificați dacă ați primit de la noi prin e-mail numărul de AWB și data acestuia. Dacă acestea au fost trimise înseamnă ca livrarea a plecat de la noi și orice informații se pot obține numai de la firma de curierat rapid, comunicându-le numărul și data AWB-ului din email sau la numărul de telefon 0219336, pentru firma Fan Courier.

De asemenea puteți contacta direct curierul, sunând la numărul de telefon primit în SMS-ul pe care firma Fan Courier îl trimite.

Documentele legale (factura) va sunt predate/trimise in format fizic odată cu comanda in cazul in care ați solicitat acest lucru. Acestea vor fi trimise automat si pe email, odată cu mesajul de confirmare a comenzii.

De asemenea, firma de curierat este obligată să va întocmească o chitanță cu suma de achitat (suma de pe factura) în cazul comenzilor cu plata ramburs. Dacă nu ați primit chitanța, vă rugăm să o solicitați de la curierul care face livrarea.

[/kc_column_text][/kc_accordion_tab][kc_accordion_tab title=”Cum plătesc?” _id=”787564″ class=”faq-accordion”][kc_column_text _id=”871431″]

Numerar sau ramburs la primirea coletului

Achitați contravaloarea comenzii la curier în momentul primirii coletului.

[/kc_column_text][/kc_accordion_tab][/kc_accordion][/kc_column][/kc_row]